ساخت شیدرهای واقع گرایانه در آرنولد برای سینما فوردی – بخش اول

Mographplus – Developing Realistic shaders in Arnold for Cinema 4d Vol. 01

در ابن دوره آموزشی با ساخت شیدرهای حرفه ای و واقع گرایانه در آرنولد برای سینما فوردی آشنا خواهیم شد.

این دوره,سری اول آموزش ساخت شیدر و متریالهای حرفه ای به کمک پلاگین قدرتمند Arnold برای نرم افزار Cinema 4D است که توسط وبسایت مطرح mographplus تهیه و تولید شده است.

هدف از این دوره آموزشی فقط ساخت شیدرهای واقعی نیست,بلکه نگاه دقیق تر و حرفه ای تر به سطوح مختلف در دنیای واقعی و ساخت آنها در پلاگین آرنولد است.

در قسمت اول آموزش با ویژگی های مختلف متریالها در دسته بندی های مختلف از جمله پلاستیک,شیشه,انواع فلز و پارچه آشنا خواهیم شد.

ما کارمون رو با ساخت متریال پلاستیک آغاز میکنیم.

در این درس با ویژگی های متریال پلاستیک در دنیای واقعی آشنا خواهیم شد و کارمون رو با اجرای آرنولد در نرم افزار سینما فوردی برای بازسازی این ویژگی ها آغاز میکنیم.

در درس دوم سعی میکنیم که یک توپ بولینگ بسیار دقیق را شبیه سازی کنیم و تمام راه های موجود برای دریافت خروجی هر واقعی تر آن را بررسی خواهیم کرد.

قدم بعدی ساخت متریال یک تلفن پلاستیکی است که جنس آن پلاستیک کثیف و براق است.

در درس بعدی شروع به بحث شیشه های میکنیم.

در درس اول این بخش، پس از درک ویژگی های فیزیکی شیشه ها، ما سعی می کنیم که انواع مختلفی از شیشه ها را در قالب کمترین اشکال و تفاوت بازسازی کنیم.

در درس دوم با شیدر سازی شیشه های رنگی اشنا خواهیم شد.

سپس به ایجاد متریال شیشه رنگی کثیف خواهیم پرداخت

در بخش سوم با ساخت شیدر فلز و متریال انواع فلزات آشنا خواهیم شد.

در ابتدای این بخش هم در ابتدا با ماهیت و ویژگی های فلزات در دنیای واقعی آشنا خواهیم شد و سپس به ساخت انوع متریال فلز پرداخته خواهد شد.

در بخش دوم ما یک ظرف نقره ای پر از خراش را ایجاد میکنیم.

در گام بعدی به ساخت فلز برنز خواهیم پرداخت

سپس نحوه ساخت متریال سازی فلزات قدیمی را فرا میگیریم

در بخش اخر از این دوره آموزشی با ساخت متریال و شیدر پارچه آشنا خواهیم شد و یاد میگیریم که چگونه انواع متریال پارچه واقع گرایانه را در Arnold Renderer ایجاد کنیم.

 

پیش نمایش:


[accordions type=”toggle” handle=”pm” space=”yes” ]

[accordion title=”توضیحات انگلیسی:” state=”close” ]

Mographplus – Developing Realistic shaders in Arnold for Cinema 4d Vol. 01

In this series of premium tutorials, in almost 8 hours, we learn how to develop advanced and realistic shaders in Arnold for Cinema 4d.
My name is Kamel Khezri and I’ll be your host in this course.
This is the first volume of a series of courses created at mographplus.com intended to introduce the tools and workflows for creating complex and realistic shaders , utilizing Solid angle’s Arnold renderer in Cinema 4d.
Our goal in this course is not only how to create realistic shaders but before that how to train your eyes to see real world surfaces and analyze their features, and then recreate those surfaces and shaders in Arnold.
In this first volume will be covering four major shader categories, Plastics, glasses, metals and fabrics.
For each category, first we try to familiarize you with the features of that shader type in real world and then show you how to recreate those features using Arnold shaders and nodes.

[/accordion]

[/accordions]

[box type=”custom” bg=”#ebf5fa”]

اطلاعات کلی:

  • عنوان: ساخت شیدرهای واقع گرایانه در آرنولد برای سینما فوردی
  • عنوان انگلیسی: Mographplus – Developing Realistic shaders in Arnold for Cinema 4d Vol. 01
  • مدرس/شرکت: Mographplus
  • حجم: 2.72 GB (بعد از اکسترکت)
  • مدت زمان: 8 ساعت
  • زبان: انگلیسی
  • فرمت: mp4
  • فایلهای پروژه: موجود است
  • نرم افزار : Arnold For Cinema 4d 1.0.14.1, Maxon Cinema 4d

[/box]

[box type=”custom” bg=”#f4f4f4″]

لینک های دانلود:

دانلود  پارت 1 با حجم 900 مگابایت

دانلود  پارت 2 با حجم 900 مگابایت

دانلود  پارت 3 با حجم 829 مگابایت

[/box]

[quote]

پسورد فایل فشرده:architectfans.com

[/quote]

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

.: برای خرید اشتراک طلایی و دانلود با سرعت نامحدود کلیک کنید :.

.: آموزش خرید استراک ویژه :.

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

نویسنده: مدیریت

سعید خاتمی هستم.کارشناسی ارشد معماری این سایت رو افتتاح کردم تا کانونی باشه برای آشنایی با مهندسین و اساتید محترم معمار از جای جای ایران زمین.امیدوارم بتونم گام مفیدی در این راستا بردارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *