آموزش شبیه سازی پارچه در تری دی مکس

Lynda - Cloth Simulation in 3ds Max

آموزش شبیه سازی پارچه در 3ds Max

سیستم شبیه سازی پارچه یک قابلیت بسیار حرفه ای در 3ds Max است که به شما امکان ساخت و شبیه سازی پارچه و لباس را میدهد.

در این دوره آموزشی Joel Bradley مدرس لیندا,ما را بصورت حرفه ای با شبیه سازی پارچه در تری دی مکس آشنا خواهد ساخت و تمام نکات و اطلاعاتی که برای پروژه خود نیاز دارید را شرح خواهد داد.او تاثیر مقیاس روی رفتار پارچه را بررسی می کند، تاثیر انواع مختلف mesh subdivision در مدل شما و تنظیمات مختتلف مادیفایر پارچه که قلب مدلسازی است را بررسی میکند.

جوئل همچنین به تنظیم و کنترل رفتارهایی مانند خمش و منحنی,اشکال U و V,تراکم,چگالی,حساسیت خواهد پرداخت.علاوه بر این،  نحوه کار با گروه ها و محدودیت ها و ایجاد اثرات مانند پارچه مرطوب و پارچه های تیز را کشف میکند.با هواداران معماری همراه باشید.

سرفصلهای آموزشی:

  • مقایسه سابدیویژن مش ها
  • اضافه کردن مادیفایر Cloth
  • تنظیم گزینه هایی مانند پانل ها, درز ها و چهره ها
  • تنظیم و کنترل رفتار پارچه
  • کار با محدودیت هایی مانند حفظ سطح و پارچه های چسبنده
  • اعمال نیرو به پارچه
  • کیفیت پارچه کنترل

پیش نمایش:


[accordions type=”toggle” handle=”pm” space=”yes” ]

[accordion title=”توضیحات انگلیسی:” state=”close” ]

Lynda – Cloth Simulation in 3ds Max

The Cloth system in 3ds Max allows you to create realistic garments and fabrics, from T-shirts to tablecloths. This course, from author Joel Bradley, provides a deep dive into cloth simulation in 3ds Max, giving you the information you need to tackle your own project. Joel examines the effect of scale on cloth behavior, the impact different mesh subdivision types can make on your model, and the function and options behind the Cloth modifier, the heart of the Cloth system. He also shows how to set up and control behaviors like bend and curve, U and V Stretch, Density, Thickness, and Friction. Plus, discover how to work with groups and constraints and create effects like wet cloth and tearable cloth.

This course was created and produced by Joel Bradley. We are honored to host this content in our library.

Topics include:

  • Comparing mesh subdivisions
  • Adding the Cloth modifier
  • Adjusting options like panels, seams, and faces
  • Setting up and controlling cloth behaviors
  • Working with constraints like Preserve, Surface, and Sticky Cloth
  • Applying forces to cloth
  • Controlling cloth quality

[/accordion]

[/accordions]

[box type=”custom” bg=”#ebf5fa”]

اطلاعات کلی:

  • عنوان: شناخت اصول توپوبوژی در تری دی مکس
  • عنوان انگلیسی: Lynda – Cloth Simulation in 3ds Max
  • مدرس/شرکت: Lynda
  • حجم: 1.84 GB (بعد از اکسترکت)
  • مدت زمان: 3 ساعت و 20 دقیقه
  • زبان: انگلیسی
  • فرمت: mp4
  • فایلهای پروژه: موجود است
  • نرم افزار : 3ds Max

[/box]

[box type=”custom” bg=”#f4f4f4″]

لینک های دانلود:

دانلود پارت 1 با حجم 500 مگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 500 مگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 500 مگابایت

دانلود پارت 4 با حجم 32 مگابایت

[/box]

[quote]

پسورد فایل فشرده:architectfans.com

[/quote]

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

.: برای خرید اشتراک طلایی و دانلود با سرعت نامحدود کلیک کنید :.

.: آموزش خرید استراک ویژه :.

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .   .

نویسنده: مدیریت

سعید خاتمی هستم.کارشناسی ارشد معماری این سایت رو افتتاح کردم تا کانونی باشه برای آشنایی با مهندسین و اساتید محترم معمار از جای جای ایران زمین.امیدوارم بتونم گام مفیدی در این راستا بردارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *